piątek, 9 sierpnia 2013


Cześć!
  Właśnie zbieram się do pisania dalszej części historii, tylko że jakoś mi nie idzie a poza tym złapałam jakieś zaćmienie z weną. A tak przy okazji piszę wam ten post tak od czapy. Ja wiem, że życie takiego nolifa jak jato nic ciekawego, ale coż poradzić? :P
  Tak przy okazji to zrobiłam kilka zdjęć przypinek które kupiłam jakiś czas temu, tylko, że te głupie zdjęcia się ciągle przekręcają >.< Więc chyba muszę zrobić nowe... A jak na razie, to pokażę wam te, co nie są tak bardzo upierdliwe
Karou i Hikarou z Ourana :D

Chłopcy z Uta Pri :3 KYA!!! xD


  Wiem, że ta ostrość i szczegóły to są bardzo wyraźne, ale bateria w aparacie była wyczerpana, więc musiałam sięgnąć po telefon -.-
  No właśnie! I ostatnia rzecz, którą chcę was dzisiaj zamęczyć to chyba to, że z Madzią zbieramy się żeby zrobić jakąś listę ulubionych piosenek i zespołów... Jak by co, to zapewne większość będzie koreańskich, bo ostatnio coś złapałyśmy na to fazę xD
  Cóż... I to już wszystko co chciałam powiedzieć (napisać?). Papa i do zobaczenia (przeczytania xD)
Asia-chan :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz