sobota, 31 stycznia 2015

Ulubione pary i paringi cz. III

Witajcie ludzie, tutaj bardzo leniwe istoty nadnaturalne ninja. Powracamy z trzecią! Wybuchową! Częścią! Par i paringów!

1. Eva x Matt
(Exitus Letalis)


2. Kilmi x Mars
(theRacist)


3. Haruhi x Tamaki
(Ouran High School Host Club)


4. Rikka x Yuuta
(Chuunibyou demo Koi ga Shitai!)


5. Kaga x Banri
(Golden Time)


6. Lydia x Edgar
(Hakushaku to Yousei)


7. Juliet x Romeo
(Romeo x Juliet)


8. Chae-kyung Shin x Shin Lee
(Goong)


9. Kujou x Yanagi
(Last Game)


10. Ririchiyo x Miketsukami
(Inu x Boku SS)


A teraz punkt wieczoru:

11.  Magda x Levi


12. Asia x Sebastian


I taki mini dodatek na poprawę humoru ;P

6 komentarzy:

  1. Aaa prawie nikogo stąd nie znam x3
    Muszę w końcu zabrać się za jakieś dobre shoujo...
    Ale. Zdecydowanie. Dwa ostatnie najlepsze. W sensie. Z Levim i Sebastianem. Chociaż myślę, że dobry byłby też... ee... czworokącik? x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, czworokoącik xD
      Sebaścian no ba, że najlepszy :P Dwa pierwsze są od KattLett, polska autorka :) A cała reszta... Ostatnio jak wróciłam do Goonga to o mało co biurka nie zabiłam, ah, tyle wzbudza emocji |๑❛m❛๑|
      Wszystkie tutaj wypisane bardzo polecam, bo są to tak naprawdę tytuły, które jakoś zapadły nam w pamięci i kojarzymy fabułę (zdarza się, że i imiona bohaterów!)

      Usuń
  2. Omo... theRacist... przeczytajcie jeszcze NOM. A z tych waszych dzisiejszych zbiorów oglądałam tylko ouran, kilka odcinków inu x boku ss i goong w wersji koreańskiej dramy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że ja już jestem po NOM'ie, kocham go *__*. Tak samo jak wszystkie prace Kattlett :D. Mam nawet pare książek które miała kiedyś na chomikuj 😁

      Usuń
  3. Katt jest wspaniała. Nie da się jej nie lubić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, znowu nowy komentarz zamiast odpowiedzi...

      Usuń