czwartek, 15 sierpnia 2013


 Dobry...
 Wieczór.
Jako, że Madzia się pochwaliła tym, jak zajebiście szybko potrafi pisać na mojej klawiaturze, której nikt nie ogarnia, to teraz czas na popis Asi.
Mam teraz zamiar zmusić Madzię, żeby napisała ze mną listę ulubionych piosenek. I nie wymiga się bo ją czymś uwalę, mam pod ręką perfumy i krem, więc jest spoko.
I jeszcze ta okrutnica, która mi z pokoju ucieka kazała dodać zdjęcia które mi wysyłała i chce pokazać bo umrze mi tu.
Półka Madzi

No to moje ulubione piosenki: (jak by co to bez żadnej kolejności ani nic, po prostu z pamięci lecę)
  • BTOB - WOW, Irresistible Lips
  • Block B - NalinA, Nillili Mambo
  • Teen Top - To you, Crazy, Miss Right, Clap Encore 
  • Boyfriend - Janus, I yah
  • G-Dragon - Crayon, Go
  • Big Bang - Monster, Fantastic Baby
  • B.A.P - Mercy, Power, One Shot, Warrior, Stop it
  • Nu'est - Action, Face
  • SHINee - Sherlock
  • (jak coś, to jest to tytuł piosenki, takiej troszkę dziwnej, ale co tam) PONPONPON
  • 4MINUTE - Volume up
  • Fujita Maiko - Nee
No i tak myślę, że to chyba na chwilę obecną tyle. Jak bym miała wymieniać wszystkie openingi i endingi to by się ich zebrało, może zostawię to na kiedy indziej. Magda uznała, że ona nie chce więc pretensje odnośnie tego składajcie do niej.
I postaram się coś dla was dodać z Włoch ;)
Mata ne! Asia-chan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz