czwartek, 15 sierpnia 2013

Hejka!
UWAGA! Pisze, od kochanej Asi, która była na tyle wspaniałomyślna, że użyczyła mi swojego komputera na te parę minut. Więc, to nie jest taki zwykły post z opowiadaniem. Chciałabym wam powiedzieć, że Madzia do końca tygodnia zamyka się w swoim świecie, ponieważ ogląda 3 sezony Shugo Chara. A Asia postanowiła sobie wyjechać na 2 ostatnie tygodnie do Włoch. Ode mnie to by  było na tyle ale Asia każe mi napisać, że jako moja kochana przyjaciółka dba o to żebym nie miała za suchych rąk (rzuciła się na mnie z kremem) i zadbała o to żeby mi z buzi nie śmierdziało (podzieliła się ze mną OSTATNIĄ gumą! 3D! Trzeba ją pochwalić). Asia postara się wam wstawić jeszcze jedną część opowiadania i obiecuje że weźmie się za pisanie. No i to by było na tyle.
Ja ne!
Magda-chan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz