sobota, 11 stycznia 2014

Śmiechu warte


Hej!
 Wiem, że tak jakoś ostatnio się nie odzywałam, więc teraz postaram się jakoś nadrobić. Dzisiejszy post będzie chyba pierwszy tego rodzaju, ponieważ powstawiam kilka śmiesznych rzeczy dotyczących otaku... Z resztą tak jak cała tematyka tego bloga, ale okej...| ^ー^|o彡゚

Z tego tekstu mam ogromną polewkę i cały cas go powtarzam...
- Masz piękne oczy, wiesz?
- No ba.
- Wyszlibyśmy gdzieś dziś wieczorem?
- A wbiłeś komuś kiedyś widelec w czoło?
-...przepraszam?
- Nóż chociaż?
- ???
- To chyba oznacza 'nie'. Cóóóóż... Świecą ci się czasem oczy na czerwono?
- Nie zauważyłem...
- Lubisz koty?
- Niespecjalnie, ale wyjdzie...
- MILCZ KIEDY JA MÓWIĘ NĘDZNY ŚMIERTELNIKU! Odpowiedź błędna, jedziemy dalej - lubisz nieletnich angielskich arystokratów?
- Że co proszę?!
- Srebrnowłosych chłopców?
- ZA KOGO TY MNIE MASZ?!
- Idiotę. Na jaki kolor malujesz paznokcie?
- Kobieto, skąd ty się urwałaś, ja nie jestem żadnym...
- Idiotą? Jesteś. Ostatnie, decydujące pytanie - czy masz pentagram na ręce?
- Boże święty, lecz się...
- Ooo, to tym bardziej się nie dogadamy. Żegnaj!

Też tak miałam


(więcej Sebastiana xD)




A tu coś do Death Note'a xD
[tłumaczenie]:
Nauczycielka: Uczniowie, muszę wyjść z sali
Raito, proszę napisz imiona osób, które gadały.

 No i tak... Czasami zdarza mi się wymyślić coś kreatywnego.
No to... Do zobaczenia! :D
[post drugi dzień pod rząd! podejrzanie dużo czasu xD]

źródło: Nyan i nie tylko :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz