piątek, 13 września 2013


 Hej!
Nareszcie piątek, a że Asia ma troszkę wolnego czasu to postanowiłam dać wam kolejną część opowiadania. Ale przedtem oczywiście pogadam troszkę, bo nikt mnie nie chce słuchać. Nie to, ze nie mam znajomych ani nic, ale ich to po prostu nie interesuje.
  No to w każdym razie, zdążyłam tym zarazić Madzię i ja wiem, że to nie jest odkrycie, ale jakoś w zeszłą niedzielę posłuchałam sobie AMV. No tak, mój refleks, ja wiem, ale dzięki temu znalazłam 3 amv, które po prostu można na okrągło. Przy dwóch się... poryczałam? Ja wiem, troszeczkę dziwne, ale po prostu teledysk i sama muzyka serce mi rozrywają. I ja wiem, że to są bardzo popularne amv, ale i tak wam powiem ;D Zakochałam się w Our Tapes i Metamorphose a zaraz za nimi jest Around the world. A to jak zostało wykonane Our Tapes dobiło mnie... Aż zaczęłam szukać po tych wszystkich wypisanych anime. I Asia się zawiodła bo okazało się, ze przerabiali to. Oczywiście domyślałam się na początku, ze anime były ponakładane na siebie, ale musiałam poszukać. I jak dla mnie anime o tej fabule było by wielkim hitem i wyciskałoby łzy... Ok, koniec gadania, daję wam opowiadanko.



Jak dla mnie to koniec. Nie ma już takiej osoby jak Ichiro. Ja nie wybaczam tak łatwo.
- Jak się czujesz myszko? – ciepły głos Lucy ściągnął mnie na ziemię. – Eh, przepraszam, nie możesz nic mówić. No to może zrelacjonuję ci wczorajszy dzień, co? I wybacz, ze mnie nie było. Ale nawet nie wyobrażasz sobie, jak niesamowity jest to wesołe miasteczko co w zeszłym miesiącu otworzyli. Ichi i Yui są całkiem nieźli. Zjedli razem wielki talerz spaghetti. My z Erykiem wymiękliśmy tuż po połowie. Tak swoją drogą, to może zabrzmieć troszkę zarozumiale, ale stałam się całkiem popularna w szkole. No wiesz, chodzi o to, ze spotykam się z większa grupą osób, mam coraz więcej kontaktów. No i oczywiście przyjaciół! Obecnie mocno zaprzyjaźniłam się z takimi dziewczynami z mojej klasy. Robią całkiem fajny makijaż! A właśnie, chyba ci nie opowiadałam, ale zaczynam troszkę broić w szkole. No cóż, oczywiście nadal mam świetne oceny, ale ostatnio zerwałam się z dwóch ostatnich lekcji i poszłam z Erykiem na randkę. Było przesłodko! A właśnie! Spotkaliśmy wtedy Yuchi, haha, czyli Yiu i Ichi’ego, tak wszyscy zaczynają na nich mówić. Całkiem dobrze się dogadują wiesz? Cieszę się, że trzyma się po twoim wypadku. Na początku był nieźle zdruzgotany-
Nie, przestań proszę. Nie chcę słuchać. Ani o jego słodkiej części, ani o tej, która mnie rani, proszę ja…
I zanim się spostrzegłam, poczułam coś spływającego po policzku… To chyba pierwszy znak życia, od kiedy zapadłam w śpiączkę. Ja… płaczę…
- Mi-Miriam?! Miriam, żyjesz?! Ty płaczesz! Poczekaj! Biegnę po doktora!
Asia-chaaan!|∩´ω`∩|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz