niedziela, 22 września 2013


 Cześć...
Ja normalnie chyba zaraz strzelę takiego focha na Magdalenę, że się nie pozbiera. Takiego kopa jej dam w tyłek, że przez tydzień nie usiądzie.
  Zaraz nam konta po rozłączam i tyle będzie. Zbija bąki i przed anime siedzi nawet się nie pofatyguje żeby coś dodać. Jaka sztuka jest w zaznaczeniu tekstu i przeniesienie go na stronę? No i jeszcze krótka notatka żeby zanudzić. Serio... Grrrr
  Nie męczę was więcej i dodaję kolejną część opowiadania, ja za to lecę obczaić jak po rozłączać nam konta.


- Cześć wszystkim! - zawołałam wchodząc do klasy.
Wszyscy zwrócili na mnie oczy, rozmowy ucichły. Widoczne zdziwienie na ich twarzach pobudziło mnie do działania.
- No co tak patrzycie? Nie tęskniliście?
Szybko podbiegła do mnie jakaś dziewczyna i mocno przytuliła. Odwzajemniłam uścisk i uśmiechnęłam się sztucznie do reszty. Nagle wybuchł gwar i wszyscy zbliżyli się w moja stronę.
Z każda przerwa coraz więcej osób schodziło się do mojej ławki. Do grona moich nowych "znajomych" dołączali nawet ludzie z innych klas. Jednak mnie to nie kręci. Ja chce jedynie zwrócić na siebie ich uwagę.
Szybko się podniosłam.
- Idę się przejść - oznajmiłam i pospiesznie opuściłam klasę.
Nieźle mnie to wymęczyło. Ale plan się powodzi. Przechodząc korytarzem zaczepiło mnie mnóstwo ludzi. Specjalnie minęłam klasę Ichiro, jednak jego tam nie było.
- Uhh... Chwila wytchnienia - mruknęłam pod nosem.
Jednak jakby im nie było mało usłyszałam kroki kolejnej osoby. Miałam nadzieje, że nikt nie będzie tu za mną łaził.
- Miriam...
Zdezorientowana podniosłam głowę. Obróciłam się dookoła i zobaczyłam go.
- Ichiro...?
To też pisałam na komórce, gomenasai  (∩>∀<∩)
Tak swoją droga to uwielbiam robić z Miriam zdzirę xD
Asia-chan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz