niedziela, 6 października 2013


Hejka!
Jako że Asia wpadła na genialny pomysł, Madzia postanowiła zrobić to samo, więc proszę oto posty ze strony manga:

Skip beat
Tak jak myślałam przyszedł ten dzień kiedy Magda będzie musiała napisać jakiegoś posta. Ponieważ droga Asia nie ma zbyt wielkiego doświadczenia z mangą mi przypadł zaszczyt opisania Skip beat. Ta seria licząca sobie 200 rozdziałów mną wstrząsnęła. Kreska w tej mandze jest naprawdę dobra, nie wspominając o fabule która niesamowicie wciąga. Główna bohaterka Kyoko jest dziewczyną kochającą bajki o księżniczkach, książętach i wróżkach.Potrafi być naprawdę słodka ale lepiej z nią nie zadzierać. Dziewczyna od dzieciństwa kocha się w Sho, który robi karierę w przemyśle muzycznym. Mogami-san pewnego dnia dowiedziała się, że jej ukochany jest z nią tylko dlatego, że wykonuje obowiązki domowe. Jak już się zapewne domyślacie postanawia się zemścić. W ten oto sposób poznaje wybitnego aktora Ren'a Tsurage. Jest on bardzo ciekawą postacią, o nim wiemy najmniej(przynajmniej na początku). Jak się później okaże nie jest on święty a jego przeszłość wciąż go prześladuje. Zarówno on jak i Kyoko bardzo przypadli mi do gustu. Przy tej mandze naprawdę można się dużo pośmiać. Warto do niej zerknąć ☺.
Magda-chan


Boku no Hatsukoi wo Kimi ni Sasagu

  Oto manga która poruszyła moje serce. Przy czytaniu wyżej wymienionego "azjatyckiego komiksu" nie raz się śmiałam, płakałam i niekiedy myślałam jak by tu udusić głównych bohaterów. No dobrze ale może teraz parę słów odnośnie fabuły. Mayu, córka lekarza, przychodząc do szpitala w wieku 8 lat poznaje Takume. Dzieci szybko się znajdują wspólny język ale ich przyjaźń zaczyna zmieniać się w coraz głębsze uczucie. Niestety jak się okazuje Takuma ma nie dożyje 20 lat. Nasz główny bohater będący już w wieku gimnazjalnym stwierdza, że nie może się zbliżać do Mayu bo ją zrani (w tym momencie chciałam mu mocno dokopać). Ale czy uda mu się utrzymać ten dystans? Tym bardziej, że nasza księżniczka nie chce kończyć tej znajomości. Kreska w tej serii nie przypadła mi zbytnio do gustu ale świetne postacie i fantastyczna fabuła wszytko wynagradzają. Myślę, że jeżeli jesteś fanem ckliwych historii lub ubóstwiasz mangi shōjo to powinnaś/powinieneś sięgnąć po tą jakże interesującą lekturę.

Magda-chan


Last Game

Manga "Last game" to, oczywiście manga shoujo. Musze przyznać, że główna bohaterka jest, moim zdaniem bardzo urocza ale jednocześnie, strasznie głupiutka. Zaś główny bohater jest lekko zadufany w sobie, a jego postawa wobec bohaterki pozostawia sporo do życzenia. Ale może teraz coś odnośnie fabuły. Yanagi, syn prezesa firmy hotelarskiej, jest przystojny, mądry i utalentowany, nikt z nim nie wygra. No po prosu chłopak ideał! Przynajmniej takie stwarza pozory. Tak naprawdę, zamiast korzystać z przychylności dziewczyn ciągle myśli tylko o Kujou, jedynej osobie, której udało się pokonać (swoją drogą, jak już się pewnie domyślacie chłopak zakochuje się w bohaterce). Rywalizował z nią przez 10 lat aż w końcu zdecydował się na ostateczną rozgrywkę w której nagrodą za wygraną będzie... Tego już musicie się sami dowiedzieć. Kreska w tej mandze jest naprawdę dobra, a fabuła jeszcze lepsza. Myślę, że warto zajrzeć do tej lektury.


Magda-chan


Dengeki Daisy
Zabawna, wciągająca, tajemnicza, ze świecą szukać drugiej takiej. Oto Dengeki Daisy, manga która urzekła moje serce. Czytając ją, raz płakałam ze szczęścia a raz ze smutku. Bardzo często śmiałam się na całe gardło (zdarzało się, że mój brat wchodził do mojego pokoju i pytał się czy dobrze się czuję :3) i często miałam poważą minę. Najczęściej kończyło się na tym że rodzice kazali mi przestać czytać i iść na dół integrować się z rodziną... Ciężki jest żywot jedynej otaku w rodzinie (jeszcze gorzej jeżeli takowa rodzina śmieje się z twoich zainteresowań). No ale dobrze, koniec żalenia. Pora powiedzieć wam co nieco o mandze. "Główną" bohaterką jest Teru (dlaczego cudzysłowie? Bo moim zdaniem ta manga nie ma takiego typowego głównego bohatera ale to moja opinia) dziewczyna jest żywiołowa i zabawna. Od śmierci swojego brata Soihiro mieszka sama. Pewnego dnia rozbija przez przypadek okno, a ponieważ nie ma pieniędzy na odszkodowanie musi zacząć pracować jako pomoc dla szkolnego woźnego Kurosakiego (oszalałam na jego punkcie ^^). Ups, zapomniałam napomknąć o bardzo ważnej rzeczy. Dziewczyna ma przyjaciela który zastępuje jej brata, Daisy'ego. Niestety nigdy nie widziała się z nim osobiście. Porozumiewają się tylko drogą e-mailową. No dobrze, powiedziałam to teraz możemy wrócić do szkolnego ciecia. Chłopak ma tlenione blond włosy, leniwy, dymi od niego jak z hmmm...... komina? Teru traktuje jak niewolnicę. Ale każdy ma jakiś sekret prawda? Jednak sekret Kurosakiego nie jest taki mały. Mój ukochany cieć bardzo cierpi, a jedyną osobą która może mu pomóc jest Teru. Ok, nie mogę za dużo mówić więc dalej macie przeczytać sami. Manga jest wydana w Polsce (Madzia ma oczywiście wszystkie części które jak na razie wyszły), więc niestety nie przeczytacie jej w polskiej wersji językowej na centrum mangi. Ale uwierzcie mi warto wydać te pieniądze.
Magda-chan


Rockin' Heaven


Teraz pora na mangę z serii, łatwa, prosta i przyjemna. Rockin' Heaven. Może nie wciągnęła mnie tak bardzo jak Dengeki Daisy, czy Skip Beat ale jest warta powiedzenia o niej paru słów. No więc, po pierwsze kreska w tej mandze bardzo mi się podobała. No, ok przechodzimy do fabuły. Główna bohaterka, Sawa jest pełna życia i czasami wybuchowa. Chce się dostać do "Akademii Niebiańskich Skrzydeł", pewnie spytacie dlaczego? A no bo bardzo spodobały jej się mundurki w tamtej szkole.Dziewczyna w sumie nie wie nic na temat tej szkoły. Wyobraźcie sobie jej zdziwienie, gdy dowiaduje się, że dotychczas była to szkoła dla chłopców! jej życie w tej szkole to istne piekło! Pewnego razu jej buty lądują w wodzie. Dziewczyna przy wyjmowaniu ich sama wpada do wody no i pewnie już się domyślacie, że pomógł jej pewien chłopak :3. Okazuje się, że chłopak nazywa się Ran i że jest... przewodniczącym! Zaraz chwila ale czy to nie on właśnie jest powodem prześladowań Sawy? Czy dziewczyna poczuje do niego coś więcej? Czy sytuacja w szkole się zmieni? Jeżeli macie wolna chwilkę i się wam nudzi, to polecam zajrzenie do tej mangi.

Magda-chan

Bara to Juudan

Wreszcie  nadeszła pora kiedy Madzia przedstawi mangę z wampirami! :3 No ale od początku... Wiecie co mnie najbardziej urzekło w tej mandze? Kreska, która była moim skromnym zdaniem po prostu boska. No dobrze, przechodzimy do fabuły. Główną bohaterką jest nijaka Mitsuki. Zwyczajna licealistka która podkochuje się w swoim sąsiedzie, Renie. Życie było dla niej proste. Przynajmniej do 16 urodzin. Później zaczynają się z nią dziać dziwne rzeczy... Ok, to by było na tyle, nie mogę powiedzieć wam więcej bo nie mielibyście po co czytać. Podsumowując. Fabuła - bardzo dobra (chodź moim zdaniem wampiry to troszku oklepany temat), kreska - fantastyczna, jak się czytało? Znakomicie. Mangę jak najbardziej polecam. ( i bardzo przepraszam, że tak krótko i niezbyt zwięźle to wszystko napisałam ale moje szare komórki ledwo działają. Nie mamy w domu klimatyzacji a na dworze jest strasznie gorąco. Więc proszę wybaczcie!)

Magda-chan

Ore no Suebete ga Kimi no Mono
Oto kolejna manga jednej z moich ulubionych autorek, Kayoru. Wręcz ubóstwiam wszystkie jej mangi, mają fantastyczną fabułę, nie mówiąc już o kresce w której się zakochałam. Ale wracamy do mangi. Masumi od kocha się w swoim młodszym koledze z dzieciństwa Hirokim.Chłopak już raz wyznał jej swoje uczucia ale ona go odrzuciła. Spytacie się dlaczego? Bo do dnia w którym on wyznał jej uczucia traktowała go raczej jak brata. No ale od tamtego dnia minął już kawał czasu, a dziewczyna z każdym dniem coraz bardziej się nim interesowała. Czy uda jej się przyznać do swoich uczuć? Czy chłopak dalej ją kocha? Tego musicie się sami dowiedzieć. Gorąco polecam tego oneshot'a.

Magda

Suki tte ii na yo

No cóż, tytuł tej pozycji może wam coś mówić. To nie jest manga którą Madzia wygrzebała z centrum mangi. . Strasznie polubiłam główną bohaterkę Mei. Dziewczyna zamknięta w sobie, rzadko kiedy się odzywa. Aż do pewnego czasu. Pewnego dnia zaczyna się nią interesować popularny chłopak ze szkoły. Niestety (a może nawet mu tak dobrze?) podczas jednego z pierwszych spotkań dostał od dziewczyny solidnego kopniaka. Od tamtej pory bardzo się nią zainteresował. Zastanawiacie się czy Mei wyjdzie na prostą i wreszcie będzie mogła się normalnie kontaktować z ludźmi? Jeżeli tak to zapraszam do lektury :3 Tak na koniec pozwolę sobie powiedzieć, że strasznie wkurza mnie Yamato (wyżej wymieniony chłopak). Nie pytajcie się mnie dlaczego. Za to Mei wręcz ubóstwiam. To nie jest typ bohaterki co to ją trzeba z rączkę cały czas trzymać. Potrafi sobie sama poradzić. I za to duże gratki dla niej! Oby więcej takich dziewczyn w mangach (no może nie muszą być aż tak aspołeczne ale niech mają swój charakter!)

Magda

 True Love
No więc, primo, nigdy, ale to przenigdy, nie myślałam, że tak spodoba mi się manga z motywem kazirodczym. No ale, jak się okazało, zakochałam się właśnie w tego typu mandze. Przedstawiam wam główną bohaterkę, Ai. Dziewczyna ma czternaście lat i jest naprawdę przesłodka. Ale zanim się zupełnie rozpiszę, przestawię wa fabułę. Akcja zaczyna się gdy Ai ma około 5 lat. Dziewczyna jest naprawdę szczęśliwa. Ma wspaniałych rodziców, no i braciszka którego uwielbia. Ale niestety nie wszytko jest zawsze takie różowe. Rodzice Ai i Youzuru się rozstają, a oni zostają od siebie odseparowani. Mija dziewięć lat. Ai wyrosła na śliczną dziewczynkę. Pewnego dnia wychodząc ze szkoły zauważyła pewnego (jak już się domyślacie) przystojnego chłopaka. Kim on jest i czego chce od Ai? (Wiem to głupie pytanie bo pewnie wszyscy już wiecie o co chodzi ale tam :P ). Więc wracając do bohaterów Ai zyskała moją sympatie. Nie pytajcie się mnie dlaczego. Zwykle nie przepadam za tego typu dziewczynami ale ona wyjątkowo przypadła  mi do gustu. Za to jej "idealny" braciszek straszliwie mnie wnerwia. Chyba najbardziej się na niego wkurzyłam w rozdziale szóstym.. No ale dobrze recenzje nie są od wyżalania się na temat głównych bohaterów nie? Ogółem mangę bardzo polecam :3

Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz