sobota, 5 października 2013

Hejo!
Właśnie piszę pierwszy post bez opowiadania! Nie bójcie się, nie będę was zbytnio zanudzać. Jak już coś napiszę to krótko i zwięźle. Ale przejdźmy do sprawy. Chciałam was poinformować, że nie mam bladego pojęcia co takiego narodziło się w główce Asi w związku z opowiadaniem. Mówi że chce to podzielić to na jakieś sezony a ja bladego pojęcia nie mam o co chodzi xD. Prócz tego chciałam was bardzo przeprosić ale, niestety, szlaban nałożony przez rodziców jeszcze się nie skończył więc dotęp do komputera i jakichkolwiek urządzeń elektronicznych jest dla mnie niemożliwy (nie wliczajcie w to telefonu, ale sami przyznacie, że przez niego to ja nic nie zrobię). Prócz tego będę się uczyć czterech języków, do tego dochodzi aikido, a ja jeszcze muszę mieć czas na naukę. Naprawdę nie wiem jak ja się z tym wszystkim wyrobię. Na dodatek nauczyciele strasznie po nas jadą. Prawie codziennie jakieś kartkówki, jak nie kartkówki to prace klasowe, jak nie prace klasowe to jeszcze coś innego. Powoli przestaje wyrabiać. żyję z weekendu na weekend. No ale dobrze, nie przyszłam się wam wyżalać. Informacje niezbędne (?) przekazałam więc do zobaczenia!

Madzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz