poniedziałek, 7 października 2013





 Heyo!
Cio taaam? Asia dziś wam napisze recenzje tak na szybko bo jeszcze się musi nauczyć do... Co najmniej trzech przedmiotów, a zabieram się za to o wpół do dziewiątej, więc brawo dla mnie.
  Pewnie zastanawiacie się, o czym wam tu poopowiadam co...? AY! Zaczepiste anime, nawet kupiłam mangę, ale jeszcze nie przyszła ;(
Kuroshitsuji
 No, to po pierwsze, jakoś pod koniec serii, kiedy oglądałam trzeci z czterech wyznaczonych w tym dniu odcinków (nie wnikajcie :P) nie wytrzymałam. Zamknęłam naładowany odcinek i polazłam na inne strony. A to wszystko przez ten ich engrish... A czemu miałam tego po dziurki w nosie? Ponieważ akcja rozgrywa się w Anglii, kiedy to jeszcze główną władzę sprawowała rodzina królewska. Ale przejdźmy do samej fabuły...
  Głównym bohaterem jest Ciel, nastoletni chłopak, który zarządza rodzinną firmą zabawek, wielkich Phantomhive'ów. Niestety jego rodzice zginęli okrutną śmiercią w czasie pożaru... On jednak wyszedł z tego bez szwanku(?). Od tamtego czasu u jego boku stoi Sebastian (Sebaścian, jak to oni mówią xD), wierny lokaj, potrafiący dokonać tak na prawdę wszystkiego. Jest na każde zawołanie rozpieszczonego dziecka. Co trzyma tak Sebastiana u boku Ciela i jak potoczą się losy "pieska królowej"? Przekonajcie się sami oglądając, to jakże wciągające, anime detektywistyczne, czy jak to się mówi ;D
  Jak dla mnie anime serio spoko, tylko, ze to jak oni mówią... AGHR... Tak to seria godna polecenia.
Trzym się i do zobaczonka ;D Asiaaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz