niedziela, 6 października 2013

Asia wprowadza zmiany o.O


Dobry,
ten post jest tylko dlatego, ze ja jestem leniem, i te zmiany też dlatego, ze jestem leniem, ale chodzi o to, że usunęłam swoją stronę o anime i teraz będę po prostu na główną wstawiać wszystkie recenzje. A teraz wybaczcie mi, i macie wszystkie opisy jakie na razie zrobiłyśmy:


Kaichou wa maid-sama!

 No dobra, jako, że jest to nasze pierwsze anime, to nie spodziewajcie się, ze wytkniemy wiele wad tej serii (które oczywiście są). Na początku uważałyśmy, że kaichou jest najlepsze: kreska - zajefajna, fabuła - wciągająca a Usui - MEGA! Z czasem, kiedy już "nabrałyśmy" większego doświadczenia z anime stwierdziłyśmy, że kreska nie jest jakoś wyjątkowo piękna, chociaż patrząc na całą resztę gorszych anime, jest przyzwoita. Co do fabuły nasze zdanie się nie zmieniło. Jest wciągająca, interesująca a także zabawna. Główna bohaterka - Misaki - jest postacią idealnie pasującą do tego rodzaju anime. Momentami jej reakcje są zaskakujące, ale bywają też chwile kiedy chce się ją zadusić. Patrząc na postać Usui'ego nie można wiele stwierdzić, jedyna możliwa poszlaka co do jego przeszłości znajduje się w endingu późniejszych odcinków. Jest to tak naprawdę najbardziej intrygująca i tajemnicza postać w tym anime.

Podsumowując anime warte obejrzenia i jak najbardziej do tego zachęcamy, bo może będzie to i Twoje pierwsze anime.

Amnesia

  Tak więc czas na kolejną anime... Jest to Amnesia. Jest to krótka seria oparta o grę. Hm... żeby nie zdradzać wam całej fabuły powiem tylko, że jest to troszkę pogmatwana historia pewnej dziewczyny, która zderza się z duszkiem Orionem. Od tamtej chwili całe jej życie wywraca się do góry nogami. W pierwszych odcinkach... Będzie trudno połapać się kiedy wszystko się dzieje. Z czasem jednak wszystko będzie dało się zrozumieć. Co by tu jeszcze dodać? Głowna bohaterka jest... Typową grzeczną, niewinną i nic nie wiedzącą dziewczyną. Ale to odrobinę nie pasuje do otaczających jej chłopców... W każdym razie, kreska bardzo mi się spodobała a fabuła interesująca, z tym że jak już mówiłam, odrobinę pogmatwana. Zapomniałam dodać, że opening jest po prostu zachwycający. Zachęcam wszystkich do obejrzenia tego anime

  Hiiro no Kakera

Na początek pragnę powiedzieć, że ta bardzo przyjemna anime ma dwa sezony, więc jeśli czuje się jakiś niedosyt zawsze pozostaje ta druga seria. Tak było i w moim przypadku. 
 Zacznijmy w takim razie od początku. W obu sezonach openingi po prostu mnie urzekły, co raczej rzadko się zdarza. Kreska - nie jest jakimś dziełem sztuki, w niektórych momentach postacie  są po prostu nieładne. Można im to wybaczyć, ponieważ fabuła jest całkiem ciekawa, chociaż może nie powala. Ogólny zarys historii wygląda mniej więcej tak: dziewczyna jest wysłana do swojej babci, ale już pierwszego dnia przydarza się jej... Niespodziewany wypadek? Chyba tak to można ująć. Jak się później okazuje, Tamaki (główna bohaterka) ma do odegrania bardzo ważną rolę, a pomagać jej będzie pięciu ochroniarzy. Jednak ich wróg - mała dziewczynka o imieniu Aria wcale nie ma zamiaru się poddać. Gra toczy się o nie byle jaką rzecz, w końcu chodzi o Onikirimaru! Czy uda im się pokonać małą Arię? Polecam te serie osobom, które mają troszkę cierpliwości i wyrozumienia dla takich właśnie anime. Chociaż niektóre momenty mogą przynudzać, to naprawdę warto to obejrzeć.

 Inu x Boku SS

 Co byś zrobiła, gdybyś była bogatą dziewczynką, która przeprowadza się do luksusowego mieszkania dla VIP'ów a tobie został przydzielony ochroniarz? I to nie byle jaki! Przystojny oraz bardzo lojalny, a do tego... Posiadający niezwykłe moce.
  Ririchiyo znalazła się w właśnie takiej sytuacji. Pragnęła uciec od specjalnego traktowania. Bycie potomkiem youkai wcale nie jest takie proste. Miketsukami przydzielony do roli ochroniarza dziewczyny nie daje się spławić, a działo się to nie raz. Jednak nie jest on darzony tylko wrogim uczuciem ze strony Ririchiyo...
  Ogólnie anime bardzo mi się podobało, z resztą jak większość, które obejrzałam, chociaż muszę się przyznać, ze były to na razie jedynie romanse :3 W każdym razie, kreska przyjemna dla oka, fabuła nie zanudza na śmierć, ale był takie jeden odcinek który kompletnie mi się popsuł (chodzi mi o to, że zaciął się obraz a dźwięk nadal leciał, co strasznie mnie wkurzyło). Postacie w miarę ciekawe i jak najbardziej polecam tą serię.

Another

Kya! Nie ma to jak horror. Tym razem mam dla was coś mocniejszego niż jakieś romansidło. Zacna seria, nie powiem. Magda po pierwszym odcinku odpadła, jednak mnie to niesamowicie wciągnęło, że siedziałam do czwartej rano. Może wprowadzę was nico w historię. Pozwólcie, że zacytuję pierwsze słowa filmu... 
"-Słyszałaś może kiedyś o Misaki? Uczęszczała do trzeciej gimnazjum do klasy numer trzy. 
- Wie wiedziałam, że była tam taka osoba.
 
- Wszystko wydarzyło się 26 lat temu. (...) Uwielbiali ją zarówno uczniowie, jak i nauczyciele 
- Idealnie pasowała na szkolną idolkę, prawda?
- Jednak niedługo po rozpoczęciu szkoły... Misaki zmarła.
- Jak to?
- Podobno był to wypadek. (...) W pewnym momencie ktoś oznajmił... 
- Co?
- Wskazał na biurko Misaki i rzekł: 'Misaki wciąż jest tutaj z nami. Ona wcale nie umarła'..." 
Hmm... Ciekawie się zapowiada, prawda? Jak najbardziej zapraszam wszystkich do obejrzenia tego świetnego anime.

Ouran High School Host Club


Przykro mi, ale znowu wracamy do romansów xD  Jednak, na ten można przymknąć oko, bo wyjątkowo bardzo przypadło mi do gustu (nie żebym nie lubiła innych anime, ale to jakoś tak... Może spowodowało to to, że mam kupioną mangę :3). Bez dłuższych wstępów przybliżę wam historię. 
 Haruhi zdaje do niezwykle prestiżowego liceum Ouran. Jest ono przeznaczone dla dzieci bogatych, jednak bohaterce udaje się tam dostać. 
 Pewnego dnia szukając cichego miejsca do nauki przypadkowo trafia do sali muzycznej numer 3. Jak się okazuje, jest to słynny Host Club.
 Dziewczyna zdezorientowana sytuacją niechcący strąca wazę wartą 8 milionów jenów. Tylko jak dziewczyna z niezamożnej rodziny ma spłacić tak wielki dług?! 
 Otóż chłopcy proponują jej układ. A mianowicie... Zostanie członkiem Host Clubu! Jeśli chcecie poznać dalsze losy bohaterki zachęcam do obejrzenia tej przezabawnej anime. 
 To teraz może troszkę o Haruhi... No cóż, nie jest to typowa nastolatka. Nie przejmuje się wyglądem, nie zwraca uwagi na to, że biorą ją za chłopca a do tego ma stalowe nerwy i trudno ją wzruszyć. Jednak nadaje czegoś temu anime... 
 Co do kreski to osobiście mi się podoba, postacie dobrze zrobione a fabuła ciekawa. Jak najbardziej polecam to anime!

Nagareboshi Lens


Jedna ze słodszych anime :D Chociaż jak dla mnie wszystko za szybko się potoczyło (jak pierwszy raz oglądałam, nie było zarzutu, wszystko zmieniło się jak zaczęłam mangę... :P )
  Od czego by tu zacząć... Może od tego, że ogólnie, nie jest to cała seria tylko krótki, chyba nawet niespełna 20 minutowy, odcinek OVA. A oto i historia...
 Risa zawsze uważała, że kiedy ktoś się w kimś zakocha widzi wokół niego gwiazdki, jednak sama jeszcze tego uczucia doświadczyła. Pewnego dnia przez przypadek tuż przed jej nosem piłka wybiła okno. Sprawcą tego był niejaki Yuugure, najpopularniejszy chłopak w szkole. 
 Następnie dowiadujemy się, że para ze sobą chodzi, a potem jesteśmy "wtajemniczeni" w kilka scen z ich życia... 
Leciutki odcinek, całkiem przyjemnie się ogląda, jednak... Cóż, może troszkę przesłodzili? Główni bohaterowie... Według mnie, są typowymi "ideałami", ale jak kto woli, muszą się pojawić takie historie od czasu do czasu, prawda? Ogólnie to polecam, myślę, że warte zobaczenia :)

Tak w ogóle, to nie wiedziała, że tyle wycisnę z jednego OVA... xD

Love Live! School Idol Project

Stwierdzam, że jest to najlepsze anime pod względem ruchów (zaraz wszystko wytłumaczę :P ) jakie kiedykolwiek oglądałam! Kreska jest świetna, postacie uroczo narysowane a do tego mają ciekawe charaktery. Bardzo mi się podobało, co jest szczególnie dziwne, bo to nie romans xD
   W takim razie poznajcie historię tych dziewięciu dziewczyn... 
  Honoka to wesoła dziewczyna, która chce prowadzić wesołe życie w liceum. Jednak doznaje wielkiego szoku, kiedy okazuje się, że szkoła ma być zamknięta z powodu małej liczby uczennic. Dziewczyna desperacko próbuje wymyślić jakiś sposób na uratowanie tego miejsca, kiedy dowiaduje się o "Love Live" - turnieju, dla szkolnych, dziewczęcych zespołów muzycznych. Szybko wpada na genialny pomysł reklamy dla szkoły - dlaczego i one nie wystąpią? Honoka prosi swoje dwie przyjaciółki, Kotori i Umi, aby one również utworzyły taką grupę. Z biegiem czasu zaczynają dołączać do nich również inne dziewczyny... 
  Jak potoczą się ich losy? Sam musisz się przekonać oglądając to świetne anime! 

A tak, i miałam wam jeszcze wytłumaczyć o co chodziło mi z tym ruchem. Miałam na myśli to, że kiedy dziewczyny tańczą, wygląda to naprawdę zabójczo! Naprawdę polecam :D

 Kuroko no Basket

  No to tak, dziś jakże leniwa Asia, która obiecała się troszkę napracować w weekendy ma dla was anime sportowe. A co najbardziej mnie dziwi, zaczynam schodzić z torów romansideł na akcje i sportowe. Straszne, nie?! xD Chociaż to jeszcze nie wszystkie jakie mam w zanadrzu...
  No tak, ja się rozgadałam (was pewnie to nie interesuje, ale Asia musi się komuś wyżalić bo Madzia jej nie słucha), a wy pewnie czekać na opis.
  Pokolenie Cudów... Tak nazywała się najlepsza drużyna koszykarzy z Gimnazjum Teiko. Pięciu niesamowicie silnych zawodników, który wyróżniał się w innej dziedzinie. Ale krążyła plotka o Pokoleniu Cudów. A mianowicie, że istniał jeszcze szósty zawodnik widmo. Nie posiadający żadnych osiągnięć sportowych, jednak bardzo szanowany przez pozostałą piątkę. 
   Kuroko zapisuje się do klubu koszykówki w Liceum Seirin. Już na początku poznaje Kagamiego - utalentowanego gracza, pochodzącego z Ameryki. Jednak ku zdziwieniu wszystkich chłopak jest ciapą w koszu!
  Ale czy na pewno? Tego musicie się już sami przekonać oglądając Kuroko no Basuke (też dobry tytuł, nie zrobiłam błędu :P ). Gorąco polecam!

Yamato Nadeshiko Shichi Henge

 No to już bez zbędnych komentarzy, jakie zdarza mi się dodać przejdziemy do fabuły. 
 Jak dla mnie było to przezabawne anime, chociaż zbyt mało romansu jak na tego gatunku serię. I jedyne chyba co mnie jeszcze denerwowało to to, że główna bohaterka przez większość czasu była narysowana jako chibi. A tak ślicznie wyglądała *.* No dobra, ale pewnie chcecie wiedzieć o co chodzi. Już wam mówię... 
 W luksusowej rezydencji należącej do kobiety, która wiecznie szuka miłości mieszka czterech nastolatków. Każdy z nich jest zupełnie inny, oprócz tego, że wszyscy wyglądają nieziemsko. Pewnego dnia wszystko się zmienia, kiedy gospodyni prosi ich o przysługę. Mianowicie mają zrobić z jej siostrzenicy damę. Jeżeli tego nie zrobią, grozi im podwyższenie czynszu, co bardzo motywuje ich do pracy. Jednak tracą zapał kiedy poznają naszą bohaterkę - Sunako. Dziewczyna wygląda jak żywcem wyjęta z "The Ringa" xD A do tego lubuje się w ciemności, horrorach i innego rodzaju strasznościach. I tu właśnie rozpoczyna się walka o zrobienie z upiora pięknej damy...
 
 Anime bardzo mnie wciągnęło i jak najbardziej zachęcam do obejrzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz