piątek, 20 czerwca 2014

Najdziwniejsze smaki Japonii


  Witajcie!
 Jeśli mówimy o Japonii to nie może zabraknąć posta o potrawach, prawda? Bo czegóż to oni jeszcze nie wymyślili. Ekhem... Lubię sushi, jednakże niektóre dania i pomysły są absurdalne. Zobaczcie sami.

Lody
Nie da się nie zauważyć, że w Japonii przez większość roku jest cieplutko. Dlatego świetnym sposobem na ochłodzenie jest zjedzenie lodów. Ja wiem, że jeśli je się ich wiele, to smaki takie jak truskawka czy czekolada mogą się znudzić. Aby urozmaicić branżę oraz życia konsumentów firmy postanowiły pójść na całość. Gdybym w sklepie znalazła lody o smaku owoców morza jeszcze bym to zrozumiała, w końcu to Japonia.

Ale coś takiego, jak lody z węgla drzewnego nigdy nie przeszłyby mi przez gardło.



Nie mogło zabraknąć też lodów o smaku mięsa, do wyboru do koloru: krówka, konik i kurczaczek.

Można by spędzić całe życie na kosztowaniu najróżniejszych smaków, lecz osobiście połowę z nich bym zwróciła. Jeeej!...
Napoje
Skoro już jesteśmy przy temacie orzeźwiania trzeba wspomnieć coś o soczkach, prawda? Zapewne wiecie już o dziwnych smakach pepsi, takich jak ogórek, jogurt czy bazylia.


Ale o istnieniu napoju z węgorza dowiedziałam się dopiero dzisiaj. Tak, nie przewidzieliście się, z węgorza.

Zaskakującym już raczej nie będzie "soczek" o smaku pancake'a...



   I na dzisiaj to by było na tyle... Wiem, że baaaardzo długo nic nie pisałam. Wybaczcie ( つ゚Д゚)つ Papa!


Źródła: klik, klik

3 komentarze:

  1. Kurczę, o czymś takim to ja nie słyszałam. Mięsne lody... Jako, że jestem wegetarianką lubiącą lody, nie wiem, co na to powiedzieć. Próbowałaś kiedyś tych lodów?

    silvercornflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście nie. Jeśli udam się do Japonii raczej będę się trzymać lodów z "bezpiecznymi" rysunkami. Ewentualnie jakiś słownik, żeby tłumaczyć nazwy xD

      Usuń
  2. Taa... nie ma to jak smaki Japonii :D

    OdpowiedzUsuń