środa, 25 czerwca 2014

Rocznica bloga

 
 Witajcie!
Dopiero teraz się skapnęłam, że 01.06 była rocznica bloga xD
 Chcę Wam wszystkim podziękować, że tutaj zaglądaliście i znosiliście nasze wypociny. Dziękuję tym, którzy regularnie tutaj zaglądają. Za wszystkie komentarze, które tak bardzo motywują do pracy. I chociaż (przed chwilą patrzyłam) osiągnęłyśmy 3000 wyświetleń, co i tak jest ogromnym sukcesem, to nadal chcemy piąć się i piąć coraz wyżej. Podziękuję również Magdalenie, która nic nie pisze i tłumaczy się oglądaniem serii. Mam nadzieję, że będziemy prowadzić tego bloga jeszcze bardzo długo :D
Made by Asia xD
 

3 komentarze:

  1. Co prawda ja znam tego bloga od niedawna. Ale jestem z typu osób, których łatwo się nie pozbędziesz xD
    Powodzenia w prowadzeniu bloga ^.^

    OdpowiedzUsuń