czwartek, 28 sierpnia 2014

The Versatile Blogger Award

Zostałyśmy nominowane do The Versatile Blogger Award~! Bardzo dziękujemy Silver Cornflower za to, że o nas pomyślała :D. Słyszałam o tym już wcześniej ale nigdy bym nie pomyślała, że zostaniemy nominowane! Cała zabawa z tą nominacją polega na tym, że mamy podziękować osobie która nas wyróżniła, pokazać naszą nagrodę na blogu, napisać po siedem faktów o sobie oraz nominować kolejne siedem blogów. Siedem faktów o sobie? Pozwólcie, że Madzia zacznie.

1. Kocham zimę. Zatapianie się w kocykach, picie gorącej czekolady, niewychodzenie z domu pod pretekstem zimna. Nie mogę wymarzyć sobie lepszej pogody! Gdyby tylko przerwa świąteczna była odrobinę dłuższa byłabym wniebowzięta.

Nie pytajcie skąd obrazek. Wytrzasnęłam go z czeluści mego komputera.

2. Kocham grać w Skyrim. Choćbym nie wiem ile godzin już przegrała i ile razy przeszła grę, zawsze chętnie  do niej wracam.

Strzała w głowie? Ale przecież nikogo nie ma... Musiało mi się przewidzieć.

3. Jestem typową starą panną. Nie mówię, że nie chciałabym mieć chłopaka, to bardziej coś w stylu... Ja jestem straszna, chłopak zwieje gdzie pieprz rośnie jak tylko lepiej mnie pozna. Jestem bardzo dumna i nie pozwalam sobie w kaszę dmuchać. Do tego przez anime mam ogromne oczekiwania, dzięki Rinuś :P.


4. Jestem nieuleczalną romantyczką. Kocham filmy romantyczne, książki z motywem miłosnym, anime/mangi shoujo. Na poczekanie potrafię wymyślić krótką historię romantyczną. Nie potrafiłabym żyć bez mojej biblioteczki pełnej romansów.

5. Jestem introwertykiem i nie wstydzę się tego.


6. Co by tu jeszcze wymyślić... Boje się horrorów i jestem strasznym strachajłom. Do dzisiaj nie lubię przebywać w ciemnym pomieszczeniu sama i boje się sama schodzić do piwnicy (i ja mam kiedyś zamieszkać sama?).

7. Kocham spać. Jestem typem co jeżeli nie prześpi przynajmniej ośmiu godzin to będzie wrzeszczeć na każdą napotkaną osobę i ogółem zachowywać się jakbym jakąś nerwicę miała. Do tego, trudno jest mi wstać rano z łóżka, bo zazwyczaj po przebudzeniu leże sobie co najmniej pół godziny wygrzewając się :3. 

To na tyle ode mnie, Oddaję pałeczkę Dżoanie.

1. Uwielbiam oglądać filmiki, na których ludzie wrabiają innych.

2. Jeśli polubię jakiegoś bohatera z anime/mangi to nie ma odpuść, trafia na wszystkie możliwe tapety i robię spam zdjęć kuzynce lub Madzi.
 [Moja nowa zdobycz: Uta z Tokyo Ghoul]

3. Kocham horrory, najlepiej paranormalne.

4. Często jak coś komentuję (wysyłam wtedy wszystkie żale do Magdaleny) i przy tym strasznie się zbulwersuję (albo i nie), to potem śmieję się z własnych tekstów... Czasami z nudów także tworzę cuda. Z których również tylko ja się śmieję.
Czasami mnie napadnie i się muszę czegoś przyczepić

5. Nienawidzę, jak ktoś gada podczas filmu (no, chyba, że niekoniecznie mnie interesuje). Animując to prawdopodobnie delikwent leżałby już pocięty w grobie..

6. Jestem introwertykiem i jestem z tego dumna!

7. Za każdym razem, kiedy mama mówi, że mogłabym sprzedać przeczytane mangi, patrzę na nią z 
miną "A z panią to wszystko w porządku?" i powtarzam po raz setny, że ja je też kolekcjonuję
Niektórzy chcą zostać prezydentem, a moim celem życiowym jest to

Teraz czas na nominacje!
1. ...
Przepraszamy bardzo. Problem polega na tym, że my nie czytamy za dużo blogów, jesteśmy zbyt zajęte nolife'owaniem. Gdy już zawitamy do jakiegoś bloga to przelotnie.Bardzo, ale to bardzo przepraszamy. 
To by było na tyle z naszej strony. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za nominację!


4 komentarze:

  1. O matko, ile mang... Kobieto, ile ty je zbierasz? Też chcę tyle. Na pewno nie odsprzedajesz? :P

    Też lubię zimę. Nawet bardzo. Ja po prostu nie cierpię gorąca. I ciepła. Najlepiej jakby była taka wieczna zima *Let it gooo, let it gooo*. Co do punktu trzeciego: idealny chłopak musi mieć koniecznie bordowe (?) włosy i oczy oraz ostre rekinie zęby, prawda? I być Rinem... Wymarzony chłopak dla mnie: rude włosy, brązowe oczy i... musi być Hinatą, no. Ps. szkoda, że nie ma mangi "Free"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylu mang niestety jeszcze nie mam ;_; Dopiero jakieś 65 tomów. A Hinata jest przesłodki *.* Jak dla mnie, to wymarzony chłopak to chyba tylko w świecie 2D. Umrę w samotności jako stara panna z mangami

      Usuń
    2. To i tak więcej ode mnie. Ja mam tylko... chyba z piętnaście... Ale uzbieram więcej. I tak, zgadzam się. Nie wiedziałam, że oglądasz Haikyuu. A nawet jeśli nie, to słyszałaś o Hinacie. Nie dziwię się, rzeczywiście jest taki słodki, że tylko w sukienkę go ubrać. A Haikyuu okazało się lepszym anime, niż ktokolwiek się spodziewał. To przez anime polubiłam siatkówkę... Choć i tak jestem beznadziejna.

      Usuń
  2. Widzę Magdo, że jesteśmy do siebie bardzo podobne. Oj tak Asiu, czasami to naprawdę potrafisz mnie wręcz zasypać spamem. Ale chyba boję się oglądać z tobą jakikolwiek film. Ja je non stop komentuję :) Nie wiem jak Magda, ale nie powiedziałabym, że ty, droga kuzynko, jesteś introwertykiem

    OdpowiedzUsuń