sobota, 1 czerwca 2013


Ohayou!
Cześć wszystkim! Z tej strony dwie fanki anime i mangi: Asia-chan  i Magda-chan ☺
Interesujemy się tym od niedawna, ale doprowadziło nas to już do wielu skrytych marzeń oraz wspólnych przyszłości. W gwoli ścisłości to Magda namówiła mnie po raz pierwszy do obejrzenia anime. Wyglądało mniej więcej tak: 
Magda: "Kaichou wa maid-sama! Koffam ten serial!"
Asia: cooo???
Magda: Kaichou wa maid-sama!
Asia: o czym  to? (Wtedy jeszcze nawet nie miałam bladego pojęcia o tym, ze to anime)
Magda: Wiesz co to?........ Romanse xD
Asia: obiadek z/w (zlałam totalnie to, o czym Magda do mnie mówiła)
Po dalszym wyznawaniu Magdy miłości do tego anime postanowiłam to obejrzeć. W ten oto sposób pierwszego dnia zaczynając... Późno, obejrzałam 14 odcinków. Nie było już szansy na odwrót. Tym sposobem mam już za sobą... Jakieś 25 anime (ZAZNACZAM: pierwszy raz podeszłam do tego na koniec marca!). Przykładam się oczywiście do mang, chodź Magda jest już lepiej w tym temacie obeznana. 
Chociaż wiem, że może mówię to zbyt wcześnie, to myślę, że moja i Magdy przygoda z anime oraz mangą potrwa jeszcze długi czas. Przynajmniej mam taką nadzieję.

                                                                                              Sayounara! Asia-chan i Magda-chan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz